Oon syöny tänää leivän , salaattia, 2 purkkaa ja kaks palaa kanaa =) toivottavasti ei tuu kauhee nälkä et söisin lisää... Kävin shoppailemassa ja ostin takin. En jaksais mennä kävelylle ku tuol sataa jonku verran =(